Ponad 500 000 spraw urzędowych Polaków załatwił już „Wirtualny Urzędnik“ na stronach internetowych urzędów miast i administracji.
„Wirtualny Urzędnik“ jest jednym z najbardziej innowacyjnych rozwiązań, wykorzystywanych coraz częściej przez administrację lokalną i publiczną w celu zwiększenia intuicyjności oraz optymalizacji procesów obsługi setek tysięcy beneficjentów.
Wirtualny Urzędnik“ to najskuteczniejsza odpowiedź na problem fatalnie działające wyszukiwarki na stronach urzędów miast.
Jak to możliwe, by wyszukiwarki na stronach internetowych urzędów nie dawały odpowiedzi na pytania?
Okazuje się, że w wyszukiwarkach stron internetowych urzędów, w 9 na 10 spośród największych 20 miast w Polsce, nie można znaleźć odpowiedzi nawet na najczęstsze 3 pytania.
Najczęstsze sprawy poruszane w e-urzędach
Statystyki z wykorzystania rozwiązania informatycznego „Wirtualny Doradca“ z urzędów miast oraz stron administracji publicznej w Polsce wskazują jednoznacznie na priorytety
Informacje na temat bezpłatnego badania jakości wyszukiwanie na stronach internetowych Urzędów Miast – kontakt
Wirtualny Urzędnik to oprogramowanie nowej generacji dla e-urzędów, pozwalające dzięki Sztucznej Inteligencji i z zerowym udziałem urzędników, w przyjazny sposób obsługiwać petentów w Internecie przez 24h na dobę.
Czyli:
Zachęcamy do zapytania o wycenę i możliwość instalacji na stronie Państwa urzędu - kontakt.
Niemalże wszystkie urzędy zainwestowały tysiące złotych w systemy obiegu dokumentów i inne systemy e-administracji. Ciągle jednak petenci mają ogromne problemy w wyszukiwaniu potrzebnych informacji.
Wirtualny Urzędnik to pierwszy element przyjaznego urzędu – dopełnienie obecnych systemów:
Zachęcamy do zapytania o wycenę i możliwość instalacji na stronie Państwa urzędu - kontakt.
Umieszczenie rozwiązania Wirtualny Urzędnik nie wymaga jakichkolwiek zmian na istniejącej już stronie e-Urzędu, e-usług bądź BIP.
Rozwiązanie prezentuje się na stronie urzędu w postaci nowoczesnego okienka bądź zakładki, takiej jak na poniższym zdjęciu.
Dodanie takiego okienka powoduje, iż interesant w każdej chwili może wpisać problem lub sprawę której szuka, a Wirtualny Urzędnik wskaże odpowiednią stronę lub udzieli odpowiedzi.
Dotarcie do Wirtualnego Urzędnika wymaga od interesanta kliknięcia w tzw. zaproszenie – baner…
… lub małą boczną zakładeczkę (na zdjeciu z lewej strony).
Zaproszenie można umieścic na każdej stronie portalu instytucji.
Wirtualna postać może mieć formę:
Zachęcamy do zapytania o wycenę i możliwość instalacji na stronie Państwa urzędu - kontakt.
Każdy z naszych Wirtualnych Urzędników ma wirtualne kompetencje.
Specjaliści InteliWISE wykonali gigantyczną pracę polegającą na przejrzeniu i skatalogowaniu spraw do załatwienia w urzędach. Jest to pierwsza w Polsce spójna baza o sprawach do załatwienia – dla obywateli oraz firm, pragnących załatwić sprawy w elektronicznym trybie przez e-urząd, z uwzględnieniem języka używanego przez przeciętnego obywatela „Kowalskiego”.
Baza wiedzy spraw to:
pytania i odpowiedzi o sprawach do załatwienia – to m.in. zakładanie firmy przez internet, becikowe, płacenie podatków, rejestracja samochodu. Odpowiedzi łatwo dostosować do wymogów danego miasta czy gminy, poprzez np. zmianę numeru pokoju, ulicy, telefonów, itd.
Przykłady spraw do załatwienia:
„Sprawy do załatwienia”… dla Firm
„Sprawy do załatwienia”… dla Mieszkańców
Zachęcamy do zapytania o wycenę i możliwość instalacji na stronie Państwa urzędu - kontakt.
Dla wielu naszych klientów raporty i dane z działania Wirtualnego Doradcy są równie ważne jak jego działanie. Każdy klient otrzymuje bezpłatnie dostęp do narzędzia „Panel”, gdzie może śledzić historię i przebieg wirtualnych konwersacji, wskaźniki oraz statystyki. Panel umożliwia także podstawową konfigurację wyglądu Doradcy, skryptów czy wyzwalaczy.
Zachęcamy do zapytania o wycenę i możliwość instalacji na stronie Państwa urzędu - kontakt.
Rozwiązanie to łatwo instaluje się na każdej dotychczasowej stronie e-urzędu, a nasza firma może dostarczyć rozwiązanie „pod klucz”.
Proponujemy następujące etapy uruchomienia:
Etap 1. Przeprowadzenie Audytu Spraw do Załatwienia na obecnej stronie urzędu.
Sprawdzimy jaka jest obecna zawartość strony urzędu, a w szczególności BIP czyli Biuletynu Informacji Publicznej, dla danej strony. Jakie sprawy są opisane, a jakich brakuje.
Etap 2. Przygotowanie Bazy Spraw do Załatwienia danego urzędu oraz wizualizacji – postaci awatara.
Zespół InteliWISE zaktualizuje bazę wiedzy Wirtualnego Urzędnika o szczegółowe dane danego urzędu, np. lokalizację urzędu, numery pokojów, szczególowe instrukcje jak załatwić sprawy. Równolegle pomożemy w zaprojektowaniu unikalnego wyglądu okienka, w tym wirtualnej postaci, czyli awatara. Dostępne są zarówno zdjęcia postaci, jak i nagrani na wideo aktorzy. Można dodać także dowolną postać – charakterystyczną dla miasta lub regionu.
Etap 3. Dostarczenie kodu instalacyjnego na stronę urzędu.
Po aktualizacji i dopasowaniu pytań i odpowiedzi, zespół InteliWISE dostarczy kod HTML (osadzający), który po prostu osadza się na każdej stronie e-urzędu. Oczywiście pomagamy w osadzeniu… Po dodaniu kodu na stronie www, oprogramowanie natychmiast zaczyna działać.
Etap 4. Przekazanie dostępu do Panelu.
Administrator strony urzędu bądź osoby zarządzające stroną dostaną dostęp do narzędzia administracyjnego, pozwalającego na przegląd pełnych statystyk oraz – opcjonalnie – edycję treści.
Czas uruchomienia zależy głównie od zakresu bazy wiedzy, należy założyć 10 – 25 dni roboczych od podpisania umowy.
Ważne: istnieje możliwość uzyskania dofinansowania na oprogramowanie Wirtualnego Urzędnika.
Sprawdź, czy można uruchomić na stronie Twojego urzędu.
Zachęcamy do zapytania o wycenę i możliwość instalacji na stronie Państwa urzędu - kontakt.
Uruchomienie rozwiązania Wirtualny Urzędnik na stronie urzędu poprzedzone jest analizą sposobu, w jaki informacje są dostępne dla interesantów. Sprawdzimy jaka jest obecna zawartość strony urzędu, a w szczególności BIP czyli Biuletynu Informacji Publicznej, dla danej strony.
Jakie sprawy są opisane, a jakich brakuje.
Po uruchomieniu aplikacji Wirtualny Urzędnik przyznajemy Certyfikat.
W skład oferty Wirtualny Urzędnik InteliWISE SA wchodzą:
Wybór wizualizacji rozwiązania:
NOWOŚĆ: oprogramowanie jest gotowe do użycia, bez jakichkolwiek dodatkowych opłat, w ramach stron firmowych Facebook oraz urządzeń mobilnych, jak iPad, iPhone czy urządzeń korzystających z oprogramowania Android.
Specjalne : Integracja z BIPem
Zachęcamy do zapytania o wycenę i możliwość instalacji na stronie Państwa urzędu - kontakt.
Wirtualny Urzędnik jako aplikacja na urządzenia mobilne to połączenie innowacyjnego Wyszukiwania Głosowego z Wirtualnym Doradca, jako aplikacja na iPad, iPhone, inne tablety.
Umożliwia użytkownikom korzystającym z aplikacji mobilnych zadać pytanie głosem, a system Wirtualnego Doradcy w sposób inteligentny przetwarza pytanie, szuka odpowiedzi i wyświetla oraz wypowiada pytanie wykorzystując głos.
To „Siri dla urzędów”, które chcą obsługiwać klientów w innowacyjny ale przyjazny sposób.
Wirtualny Urzędnik to ogólnopolski projekt, umożliwiający wykorzystanie innowacyjnego rozwiązania każdemu urzędowi w Polsce, który chce doskonalić obsługę przez Internet i zmniejszać cyfrowe wykluczenie.
Wraz z szybkim rozpowszechnieniem się Internetu, interesanci, mieszkańcy, inwestorzy w coraz większym stopniu wymagają łatwiejszego dostępu do informacji umieszczonych dziś w BIP czy systemach obiegu dokumentów. Dlatego właśnie powstał Wirtualny Urzędnik przyjazne oprogramowanie, które już dziś obsługuje do kilkuset spraw dziennie, pozostawiając zadowolonych obywateli, oszczędzając budżety lokalne.
Istotę rozwiązania oddaje materiał prezentowany poniżej:
(Kliknij na zdjęcie, aby je powiększyć)
Wychodząc naprzeciw zapotrzebowaniu urzędów w Polsce, pragniemy poinformować iż:
Limitowana ilość instalacji
Skontaktuj się z nami
Samorządy stają przed wyzwaniem związanym z programem Rodzina 500 plus. Ustawa o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci, podpisana w dniu 17 lutego, zacznie obowiązywać od 1 kwietnia 2016 r.
Setki tysięcy obywateli oraz urzędnicy będą poszukiwać informacji zw. z programem Rodzina 500 plus, a samorządy będą odpowiedzialne za organizację wypłat świadczeń w ramach zadania zleconego.
Wirtualny Urzędnik jest rozwiązaniem informatycznym, które w dowolnym czasie można dodać do BIP lub innej strony urzędu, bez żadnych dodatkowych prac informatycznych. To nowoczesne rozwiązanie zasadniczo pomoże w udzielaniu odpowiedzi na pytania oraz obsłudze obywateli. Osoby zainteresowane uzyskaniem świadczenia mogą samodzielnie odnaleźć tu wiele informacji, co odciąży urzędników.
Jakie pytania będą padały ze strony zainteresowanych projektem Rodzina 500 plus?
Obywatele mogą mieć pytania na każdym etapie realizacji wniosku. Na część z nich efektywnie odpowiedzi może udzielić Wirtualny Urzędnik, przykładowo:
Rozwiązanie jakim jest Wirtualny Urzędnik może funkcjonować niezależnie od godzin pracy urzędu i bez nakładu pracy urzędników. Baza odpowiedzi może być przeszukiwana przez wiele osób jednocześnie. Tematyka zapytań może ewoluować, w wyniku ich weryfikacji w praktyce.
Prosimy o kontakt w razie zainteresowania dodatkowymi funkcjonalnościami rozwiązania.
Od 5 marca 2013 obowiązuje w Polsce nowa ustawa śmieciowa, która nakłada na samorządy obowiązek organizowania odbioru odpadów.
Ze względu na powszechność oraz wagę ustawy, JST mają obowiązek prowadzenia skutecznej kampanii informacyjnej obywateli o tych istotnych dla nich zmianach.
Oferujemy 2 skuteczne rozwiązania do natychmiastowego uruchomienia, dla miast i gmin:
Rozwiązanie Portalu Informacyjnego Wirtualny Urzędnik może wyglądać następująco:
Uruchomienie Portalu Informacyjnego z Wirtualnym Urzędnikiem nie wymaga żadnych zmian na istniejącej witrynie e-urzędu lub BIP.
Korzyści JST z uruchomienia Wirtualnego Urzędnika – Specjalisty d/s Śmieci:
Jeśli jesteście Państwo zainteresowani uruchomieniem miniportalu informacyjnego z modułem Wirtualnego Urzędnika, bądź wydzierżawieniem specjalistycznej infolinii, prosimy o kontakt.
Zachęcamy do zapytania o wycenę i możliwość instalacji na stronie Państwa urzędu - kontakt.
Rozwiązanie informatyczne Portal Informacyjny – Wirtualny Urzędnik – Specjalista d/s Śmieci to:
Zachęcamy do zapytania o wycenę i możliwość instalacji na stronie Państwa urzędu - kontakt.