Co to jest

Rozwiązanie InteliWISE umożliwia umieszczenie materiału wideo z translatorem języka migowego na stronie e-Urzędu.

Wirtualny Urzędnik z wizualizacją języka migowego jest systemem informatycznym dla stron internetowych urzędów i administracji, który:

  • Prezentuje informacje o sprawach urzędowych i odpowiedzi na pytania petentów w języku migowym;
  • Ma uporządkowaną bazę ponad 180 spraw do załatwienia z wizualizacją w języku migowym, w atrakcyjnej formie – nagrania wideo osoby translatora.

Ułatwia przystosowanie stron e-Urzędu do wymogów ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o języku migowym i innych środkach komunikowania się.

Wirtualny Urzędnik z translatorem języka migowego – wizualizacja

Co daje urzędom

Dlaczego jest to ważne dla urzędów:

  1. Odciąża urzędy w umieszczaniu na stronach internetowych materiału wideo z językiem migowym:
    • Dostarczamy w 100% gotową do użycia aplikację z nagraniami translatora migowego,
    • Oraz łatwe do użycia oprogramowanie, które umożliwia elastyczne zarządzanie treścią;
  2. Ułatwia znacząco aktualizację materiału:
    • Zamiana materiału wideo w poszczególnych częściach serwisu dokonuje się błyskawicznie, gdy zajdzie potrzeba aktualizacji,np ze względu na zmieniające się przepisy.
  3. Pomaga dostosować strony internetowe dla niesłyszących:
    • Zgodnie z ustawą o języku migowym, m.in. umożliwia wysyłanie informacji o sprawach urzędowych komunikowania się, czyli e-mail.
  4. Ułatwia aktualizację informacji w translatorze wynikającą ze zmian przepisów.

Łatwe dodanie do strony www

Rozwiązanie to łatwo instaluje się na każdej dotychczasowej stronie e-urzędu, a nasza firma może dostarczyć rozwiązanie „pod klucz”.

Proponujemy następujące etapy uruchomienia:

Etap 1. Przygotowanie zakresu translacji migowej na obecnej stronie urzędu.
Pomożemy ustalić zakres informacji objętych materiałem wideo z translacją.

Zespół InteliWISE zaktualizuje bazę wiedzy Wirtualnego Urzędnika o szczegółowe dane danego urzędu, np. lokalizację urzędu, numery pokojów, szczególowe instrukcje jak załatwić sprawy.

Etap 2. Przygotowanie nagrania translatora języka migowego oraz wizualizacji – postaci awatara.
Dostarczymy gotowy materiał wideo albo pomożemy w nagraniu państwa translatora.

Równolegle pomożemy w zaprojektowaniu unikalnego wyglądu okienka, w tym wirtualnej postaci, czyli awatara.

Etap 3. Dostarczenie kodu instalacyjnego na stronę urzędu.
Po aktualizacji i dopasowaniu pytań i odpowiedzi, zespół InteliWISE dostarczy kod HTML (osadzający), który po prostu osadza się na każdej stronie e-urzędu. Oczywiście pomagamy w osadzeniu… Po dodaniu kodu na stronie www, oprogramowanie natychmiast zaczyna działać.

Etap 4. Przekazanie dostępu do Panelu.
Administrator strony urzędu bądź osoby zarządzające stroną dostaną dostęp do narzędzia administracyjnego, pozwalającego na przegląd pełnych statystyk oraz – opcjonalnie – edycję treści.

Czas uruchomienia zależy głównie od zakresu bazy wiedzy, należy założyć 10 – 25 dni roboczych od podpisania umowy.
Ważne: istnieje możliwość uzyskania dofinansowania na oprogramowanie Wirtualnego Urzędnika.

Sprawdź, czy można uruchomić na stronie Twojego urzędu.
Zachęcamy do zapytania o wycenę i możliwość instalacji na stronie Państwa urzędu – kontakt.

Przekazanie przez środki przekazu

Ustawa z dnia 19 sierpnia 2011 r. o języku migowym i innych środkach komunikowania się nakłada obowiązek przekazywania informacji przez wybrane środki przekazu.

W ramach każdego rozwiązania InteliWISE dostępna jest opcja wysyłania informacji na e-mail (środek komunikowania się: poczta elektroniczna) interesanta.

Przykłady miast które uruchomiły

Olsztyn

Świętochłowice